Home » Garcinia Cambogia » Działanie Zielonego Jęczmienia i Green Barley Plus

Działanie Zielonego Jęczmienia i Green Barley Plus

Jeśli podejrzewasz, że masz jakiekolwiek niedobory witaminowo – minerałowe, zielony jęczmień jest dla ciebie. Jeśli masz problemy z trawieniem, metabolizmem, zdrowiem – tym bardziej warto po niego sięgnąć. To lepsze niż tabletki z witaminami i minerałami. Lepsze, bo działa bardziej kompleksowo, a zielony jęczmień jest świetnie przyswajany przez ludzki organizm.

Jeśli zdecydujesz się na >>> Green Barley Plus czyli połączenie zielonego jęczmienia i garcynii kambodżańskiej – zyskasz jeszcze więcej. Co? Lepszy metabolizm, pełniejszy detoks, świetne samopoczucie i wolność od zbędnych kilogramów. Zanim jednak opowiemy o tym produkcie (>>> już teraz tu znajdziesz pełen opis działania), przyjrzyjmy się samemu zielonemu jęczmieniowi.

Cechy zielonego jęczmienia

Jęczmień to jedno z wielu zbóż, jak każde zboże rośnie początkowo jako zielona, delikatna trawka. I w tej delikatnej trawie tkwi największy potencjał. Znawcy twierdzą wręcz, że zielone, młode łodyżki jęczmienia mają znacznie większy potencjał odżywczy od jego ziaren. Tych, z których powstają na przykład tak cenione w dietetyce płatki.

Młode, zielone jęczmienne listki są bogatsze, bo absorbują więcej składników odżywczych z gleby i wytwarzają ich więcej pod wpływem słońca. Po przebadaniu tych liści stwierdzono, że po osiągnięciu około 30 – 35 cm zawierają one wszystkie witaminy, minerały i proteiny, których potrzebuje ludzki organizm. Są też bogate w chlorofil, który jest jednym z najsilniejszych antyoksydantów i, dodatkowo, „oczyszczaczy” ludzkiego ciała.

Wszystkie składniki zawarte w zielonym młodym jęczmieniu są łatwo przyswajane w trakcie trawienia.

Witaminy i minerały w młodym, zielonym jęczmieniu

Jest ich naprawdę bardzo dużo. Na szczególną uwagę zasługują potas, magnez, wapń (więcej niż w mleku), żelazo, miedź, fosfor i cynk.

Spośród witamin warto wymienić szczególnie duże ilości witaminy B1, witaminę B2 i B6 oraz oczywiście witaminę C (której jest w jęczmieniu tyle ile w najbogatszych w nią owocach) i kwas foliowy, oraz pantotenowy.

Ziarna jęczmienia nie są tak bogate w te składniki, jak młoda zielona jęczmienna trawa.

Proteiny (aminokwasy) w zielonym jęczmieniu

Niemal połowę zawartości zielonego jęczmienia (ok. 45%) stanowią białka. Spośród aminokwasów obecnych w tej roślinie warto wymienić: lizynę, leucynę, cysteinę, metioninę i tyrozynę oraz tryptofan, który jest w niewielu roślinach.

Proteiny zawarte w jęczmieniu często mają formę polipeptydową, a dzięki temu łatwiej przenikają do krwi i są lepiej metabolizowane przez organizm. Dzięki tej formie same też wpływają na usprawnienie metabolizmu. To dlatego zielony jęczmień warto wykorzystać w odchudzaniu.

Enzymy i chlorofil

Kolejnymi skarbami zawartymi w zielonym jęczmieniu są enzymy i chlorofil.

Młody zielony jęczmień ma jeden z najwyższych poziomów enzymu zwanego dysmutazą ponadtlenkową. Enzym ten jest bardzo silnym przeciwutleniaczem. Poza tym związki tego typu regulują pracę organizmu.
Jeśli zaś chodzi o chlorofil, to jest on przede wszystkim doskonałym detoksykatorem. Dosłownie „wymiata” toksyny z jelit i całego organizmu. Chlorofil znajdziesz oczywiście we wszystkich zielonych, liściastych warzywach – dlatego warto je jeść, ale warto też wiedzieć, że jęczmień również obfituje w ten składnik.

Zasadowość i inne ważne właściwości

Zielony jęczmień jest ma odczyn mocno zasadowy, a dzięki temu pomaga w utrzymaniu równowagi kwasowo – zasadowej organizmu. Modne tak ostatnio „zakwaszenie” ciała, które jest obwiniane o sprzyjanie wielu chorobom, możesz więc swobodnie zredukować właśnie jęczmieniem.

Utrzymanie tej równowagi jest ważne, nawet jeśli weźmiemy pod uwagę sam zdrowy rozsądek, bo np. większość gotowych produktów spożywczych ma odcień kwaśny. Jeśli od nich nie stronisz, tym bardziej powinieneś / powinnaś posiłkować się zasadowym jęczmieniem.

Inne ważne zalety zielonego jęczmienia to:

  • działanie przeciwcholesterolowe – badania wskazują, że zielony jęczmień reguluje gospodarkę cholesterolem,
  • działanie przeciwzapalne – zielony jęczmień redukuje stany zapalne, świetnie wpływa na skórę (jeśli masz trądzik miej to na uwadze!) i zmniejsza owrzodzenia wewnątrz (wrzodziejące zapalenie jelita) i na zewnątrz organizmu,
  • działanie przeciwnowotworowe – które wynika z potencjału antyoksydacyjnego oraz wspomagania regeneracji uszkodzonych komórek z uszkodzonym DNA – w badaniach okazało się, że dodanie soku z jęczmienia do tych komórek skutkuje lepszą i skuteczniejszą samonaprawą.

To nie wszystkie zalety jęczmienia. W jego badaniu przodują Japończycy (bo i oni zachwycają się nim ponad miarę). Więcej informacji na jego temat znajdziesz na stronie pubmed, a >>> tu są skomasowane informacje łącznie z bibliografią, która na początek będzie w sam raz.

Garcynia kambodżańska i dodatkowy potencjał Green Barley Plus

Zielony jęczmień sam w sobie wpływa na poprawę metabolizmu i znacząco ułatwia odchudzanie, ale jeśli zależy ci właśnie na tym efekcie stosowanie samego jęczmienia może okazać się niewystarczające.

Z tego założenia wyszedł producent Green Barley Plus dodając do jęczmienia garcynię kambodżańską, która:

  • poprawia nastrój,
  • sprzyja budowaniu muskulatury,
  • przyspiesza odchudzanie,
  • zwiększa spalanie tłuszczu.

O garcynii kambodżańskiej już pisaliśmy – tu znajdziesz ten artykuł, jeśli chcesz dowiedzieć się o niej nieco więcej.

Green Barley Plus – najlepszy zielony jęczmień w kapsułkach?

Zdecydowanie najlepszy. Dlaczego?

Przede wszystkim zawiera naprawdę dużo jęczmienia i naprawdę sporo garcynii kambodżańskiej. Stosunkowo niewielka, wagowo, ilość jest tak naprawdę silnie skondensowanym ekstraktem, odpowiednio: jęczmień 10:1 i garcynia kambodżańska 5:1 z 60% HCA (kwasu hydroksycytrynowego, o którym pisaliśmy tutaj).

Kapsułki można łatwo połknąć, dzięki czemu nie musisz niwelować charakterystycznego, mocno trawiastego (sianowatego / słomianego) posmaku zielonego jęczmienia.

Green Barley Plus został przebadany pod kątem zawartości i jest w pełni bezpieczny dla organizmu. Więcej: polecają go praktykujący dietetycy (zobacz >>> tutaj).

Dla kogo Green Barley Plus

Dla osób wymagających i wybrednych. Jeśli chcesz wykorzystać odchudzający potencjał jęczmienia, to decydując się na stosowanie Green Barley Plus na pewno się nie zawiedziesz.

Nie musisz też obawiać się żadnych sensacji żołądkowo – jelitowych, czy niedogodności smakowych, bo tu ich nie ma.

Przekonaj się zresztą zamawiając próbne opakowanie w cenie 20% niższej od ceny rynkowej.

>>> Możesz to zrobić tutaj.

A oficjalną stronę produktu znajdziesz >>> pod tym adresem.

Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Opisane Składniki